Wij verzamelen reviews via het platform van klantenvertellen. Alle beoordelingen worden gecontroleerd op echtheid. Zo weet je zeker dat de reviews die je hier leest afkomstig zijn van echte klanten. Na aankoop nodigen we al onze klanten uit om een beoordeling achter te laten. Als niet zeker is dat een review afkomstig is van een klant die iets heeft gekocht dan vraagt klantenvertellen om een aankoopbewijs. Zo voorkomen we nepreviews. Als een review wordt geplaatst nadat producten of diensten gratis zijn geleverd of er sprake was van een betaalde samenwerking, dan wordt dit duidelijk vermeld. Meer informatie hierover vind je op de reviewpagina van klantenvertellen.
“Ik had assistentie nodig om via mijn rechtsbijstandsverzekering hulp te krijgen bij een geschil over de service kosten afrekening 2021 die ik pas in November 2022 heb ontvangen terwijl dit wettelijk voor 1 juli 2022 moest zijn. Er waren geschillen over o.a energierekening en energie-leverancierswisseling in dat jaar en ook de verdeelsleutels die gehanteerd werden klopte niet. Uw kantoor heeft mij doorverwezen naar ARAG en de zaak is in behandeling genomen.”
“Ik mis het persoonlijke contact met mijn tussenpersoon, waarop ik blind kon vertrouwen: hij maakt zich hard voor mijn zaak. Ik weet nu niet wie zich inzet om mijn casus te behandelen; heb met meerdere personen contact gehad, maar het gezicht ontbreekt. Ik voel me hierdoor geen klant maar een nummer. Casus is uiteindelijk wel goed afgehandeld, dus dat is goed verlopen.”
“Correct en snel afgewikkeld”
“Je weet altijd als je belt naar Van Loon assurantiekantoor dat er in ieder geval vrij snel de telefoon wordt opgenomen en ook daarna correct wordt behandeld, dat is mijn ervaring!”
“Goed bereikbare klantenservice. Fijn dat er een deskundig iemand zaken voor je uitzoekt. Snel gehandeld naar alle tevredenheid.”
“Na de schademelding werd snel duidelijk dat ik te maken had met deskundige medewerkers die de klant centraal stellen en het proces van afwikkeling goed hebben begeleidt. Daar waar nodig werd er een terugkoppeling gegeven over de stand van zaken waarbij de schade uiteindelijk naar volle tevredenheid is afgehandeld.”
“Uitstekend”
“Gemakkelijk in te dienen. Echter ontvang je geen ontvangstbevestiging, noch een statusupdate.”
“Zit al jaren bij deze verzekeraar al vind ik dat de laatste keren het erg lang duurt voor je antwoord krijgt op je vragen. Vroeger verliep alles veel vlotter.”
“Snelle reactie Duidelijke communicatie Goed geregeld. Binnen enkele dagen was de schade afgehandeld.”
“Altijd goed geholpen.”
“Goed afgehandeld.”
“De schade is goed afgehandeld”
“goed”
“Tijdens onze vakantie is de auto uit de voortuin gestolen. Vanaf ons vakantieadres zijn we netjes te woord gestaan en in principe prima geholpen. De regel dat je 30 dagen moet wachten begrijp ik heel goed, maar dan verwacht je ook wel dat er na 30 dagen uitgekeerd gaat worden en niet pas na 42 dagen. De onzekerheid is al heel erg vervelend, het feit dat je gedurende die periode maar recht hebt op 5 dagen vervangend vervoer is een lachertje, maar als je dan ook nog niet precies weet wanneer je een andere auto kan betalen, maakt de frustratie compleet. Zelf hoop ik dit sowieso nooit meer mee te hoeven maken, maar ik hoop dat andere gedupeerden in de toekomst betere ervaringen hebben en eerder op de hoogte worden gehouden over het bedrag van de schadevergoeding en het tijdstip van uitbetaling daarvan.”