Wij verzamelen reviews via het platform van klantenvertellen. Alle beoordelingen worden gecontroleerd op echtheid. Zo weet je zeker dat de reviews die je hier leest afkomstig zijn van echte klanten. Na aankoop nodigen we al onze klanten uit om een beoordeling achter te laten. Als niet zeker is dat een review afkomstig is van een klant die iets heeft gekocht dan vraagt klantenvertellen om een aankoopbewijs. Zo voorkomen we nepreviews. Als een review wordt geplaatst nadat producten of diensten gratis zijn geleverd of er sprake was van een betaalde samenwerking, dan wordt dit duidelijk vermeld. Meer informatie hierover vind je op de reviewpagina van klantenvertellen.
“Ik ben perfect geholpen door uw medewerkster met het uitzoeken van een schadegevalletje. En het uit te keren bedrag direct op de rekening gestort.”
“Uw behandelend medewerkster, mevrouw C. Teekens, heeft op snelle en correctie wijze mijn schademelding afgewerkt. Een voorbeeld, dat uw Verzekeringsbedrijf tot eer strekt; chapeau hiervoor.”
“na melding schade is de afhandeling voortvarend en en naar tevredenheid afgerond. Voor mij bekend bij HBR.”
“Reparatie goed uitgevoerd.”
“Reparatie goed uitgevoerd.”
“Ik had schade gekregen aan de achterbumper van mijn auto. Gemeld bij van Loon Dordrecht. Zij hebben voor een prima afhandeling gezorgd. Inclusief de rechtstreekse betaling aan Schadenet. Erg bedankt”
“Ik had schade gekregen aan de achterbumper van mijn auto. Gemeld bij van Loon Dordrecht. Zij hebben voor een prima afhandeling gezorgd. Inclusief de rechtstreekse betaling aan Schadenet. Erg bedankt”
“Storm schade is goed afgehandeld”
“Storm schade is goed afgehandeld”
“Mijn man had een aanrijding met zijn e-bike tegen een geparkeerde auto. Lichamelijk gelukkig meegevallen, niets gebroken. Mijn man is 79 dus het had ook erger kunnen aflopen. Wel was hij hevig geschrokken. Ook hadden we wat vragen m.b.t. het invullen van het schadeformulier. We hebben de andere dag naar Van Loon gebeld en samen hebben we het formulier even doorgenomen. Men had alle tijd voor ons. We waren daar erg blij mee. De schade is naar alle tevredenheid afgehandeld. Chapeau voor Van Loon!!”
“Mijn man had een aanrijding met zijn e-bike tegen een geparkeerde auto. Lichamelijk gelukkig meegevallen, niets gebroken. Mijn man is 79 dus het had ook erger kunnen aflopen. Wel was hij hevig geschrokken. Ook hadden we wat vragen m.b.t. het invullen van het schadeformulier. We hebben de andere dag naar Van Loon gebeld en samen hebben we het formulier even doorgenomen. Men had alle tijd voor ons. We waren daar erg blij mee. De schade is naar alle tevredenheid afgehandeld. Chapeau voor Van Loon!!”
“Super goede service en betrokken bij de klanten wij bevelen van loon zeker aan”
“Super goede service en betrokken bij de klanten wij bevelen van loon zeker aan”
“Tot nog toe , snel , accuraat en perfect geholpen bij de schades die ik heb gehad .”
“Tot nog toe , snel , accuraat en perfect geholpen bij de schades die ik heb gehad .”