Wij verzamelen reviews via het platform van klantenvertellen. Alle beoordelingen worden gecontroleerd op echtheid. Zo weet je zeker dat de reviews die je hier leest afkomstig zijn van echte klanten. Na aankoop nodigen we al onze klanten uit om een beoordeling achter te laten. Als niet zeker is dat een review afkomstig is van een klant die iets heeft gekocht dan vraagt klantenvertellen om een aankoopbewijs. Zo voorkomen we nepreviews. Als een review wordt geplaatst nadat producten of diensten gratis zijn geleverd of er sprake was van een betaalde samenwerking, dan wordt dit duidelijk vermeld. Meer informatie hierover vind je op de reviewpagina van klantenvertellen.
“Jammer ik na het invullen van het schadeformulier toch enige tijd later even moest bellen hoe het zat. Men gaf aan er iets fout gegaan was bij hun door de enorme drukte vanwege de storm door het gehele land. Maar verder zonder probleem ook direct alles geregeld naar tevredenheid :-)”
“Prima afhandeling van de schade”
“Is snel en goed opgepakt.Top”
“Gelukkig niet veel nodig maar als er iets gedaan moet worden altijd correct en op tijd een reactie.”
“Begeleiding, uitleg, klantvriendelijk.”
“Vanwege een Corona- besmetting kon mijn reis naar Spanje niet doorgaan. Na het opsturen van bewijs werd de reissom zonder gezeur en snel geretourneerd.”
“Marietta van de schadeafdeling van Van Loon heeft mij heel erg goed geholpen met het afwikkelen van mijn schade. Mijn dochter was aangereden door een automobilist. Ik kon gelijk terecht bij Marietta en kreeg een persoonlijk, rustgevend (heel belangrijk) advies, heel fijn op dat moment!”
“Zeer vriendelijk geholpen Schade snel en goed afgehandeld”
“Mevrouw aan de telefoon was heel vriendelijk . De schade was snel en goed afgehandeld .”
“De combinatie van de persoonlijke benadering en de eenvoudig ter beschikking staande digitale hulpmiddelen hebben er aan bijgedragen dat mijn stormschade efficiënt en vlot is behandeld en afgewikkeld.”
“Mijn schademelding werd snel opgepakt en volledig digitaal verwerkt. Communicatie uitstekend.”
“Vroeger kende ik de mensen. Nu niet meer. Voor mij onpersoonlijk en formeel geworden.”
“Ik was het niet helemaal eens met de aanbeveling van de schade expert en ik zit hier nog op antwoord te wachten van U.”
“Mijn stormschade is in korte tijd afgewikkeld. De contacten waren duidelijk en zijn goed nagekomen. Geen nabellen etc. noodzakelijk. Een tussenpersoon heeft op die manier duidelijk voordelen voor de klant.”
“Prettige in communicatie en goede afhandeling van de in dit geval, gladschade.”